onsdag (inte torsdag)

Då var det onsdag igen då.. Hade prov i AMK idag, gick riktigt bra faktiskt! Måste hitta en artikel att skriva om och ge till Maria imorrn.. Kom hem kl 2 och var lagom nyttig, som vanligt. Kladdkaka och en massa ost. Den här veckan har jag nästan ätit upp en hel halv halva hushållsost, jag kan inte hålla mig borta från den! Sen slank det väl ner 2 toffifie och lita laktist, ursh på mig! Pratade med Decc, det var nice! Vi har typ inte skvallrat sen påsklovet så jag hade väl en del att berätta.. Efter jag vart onyttig räknade jag en massa matte och gör det fortfarande, är helt slut i huvet! Men än så länge är jag bara på första kapitlet, alltså inte så jobbigt. Om några dagar kommer väl dock mina dampattacker på resten. Skulle helst bara vilja lägga mig ner på soffan och sova, vakna till OC och Lost och sen somna igen. Men om 45 minuter ska jag iväg, jag kommer ju decka så fort jag tar en klunk öl! Får dricka i slowmotion! Det är sport kväll fick jag precis reda på.. Då kommer det ju va smockat med folk där! Aja, I will survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback