onsdag.

Idag hade vi vårat sista prov NÅGONSIN! Eller man får väl hoppas, ett prov i drinkkunskap eller liknande kanske man kan överleva i sommar.. Jag kom till provet helt oförberädd, kaos! Jag kunde det om mellankrigstiden så det var ju synd att det inte kom en ända fråga om det. Eller typ en om Sovjet som jag inte kunde.. Resten av provet har jag försökt att plugga in de senaste två dagarna men inget har fastnat. Jag har läst men sen har allt slagits bort av andra tankar. Förhoppningsvis så kommer inte det här provet sänka mig har fått mvg på allt annat så... Det vore ju lite dumt tycker jag! Sen rättade jag min termpaper, lämnade in den och åkte hem. Nu har jag kommit på varför det inte gått att komma ut på internet. Förlängningssladden är paj! Så nu sitter jag i hallen med datorn i knät och har det jättemysigt : ) Ikväll blir det skiva på Hard Rock, ska bli skoj! Nu blir det lite mer plugga och projektrapport...

Baj!

P.S Idag är det kakaokeonsdag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback