söndag.

Nu är jag lite duktig och skriver min english term paper.. Den blir katastrof dålig om inte dödstrist för alla andra att läsa! Vem vill läsa om vad någon annan känner från dag till dag? Speciellt när man inte kan förklara vad man känner och inte vet själv. Katarina kommer inte förstå någonting. Men nu är det lite sent att påbörja något annat. Tänkte ta en uppsats som Annica skrivit men jag kommer ha ångest i hela mitt liv om jag skulle göra det. Så det får bli som det blir. Jag skulle egentligen kunna ge henne min bloggadress ist, nästan samma sak. Fast bloggen är lättare att förstå.. Igår frågade Tjonk mig om det inte var jobbigt när ni inte tycker om personen.. Joo, det är det. Jag vill kunna prata om saker och berätta saker, men det finns det absolute 0 mening med. Och då känns det som att det inte finns någon mening överhuvudtaget. Allt känns så annolunda nu än det gjorde sist. Då ville alla veta allt, nu om man nämner namnet så får man äckel som gensvar. Och jag är en fegis som inte vågar säga det direkt! Skitsamma, nu ska jag fortsätta på min värdelösa uppsats.. Idag är en skit dag och ikväll ska alla till Joes och kolla på hockey utom Mills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback