söndag.

Jag somnar snart, igen. Jag la mig med datan i sängen för att vara lite duktig och skriva projektrapporten.. Kom inte så långt efter att jag öppnade dokumentet. Men till min förvåning såg jag att jag förra gången redan skrivit en halv sida, trodde det var några rader.. Nu borde jag baka kladdkaka till ikväll, ska kolla om Emma överlever utan så Mills slipper. Lat är man minsann!

Igår var Sassa på besök i Väsby så vi tog med henne ut en äkta Väsbyrunda. Först Quasidillias och ölspel hemma hos Veronica. Sen blev vi bortbjudna på en såkallad fest. Där ingen hälsade eller bjussade på något. Så vi gick på toa och sprang sedan snabbt därifrån. Det var det det roligaste med den festen, eller när vi tänkte sno en piratflagga på toa :D Sen gick vi till Ullis och sjöng en massa karaoke. Jag och Emma sjöng självklart Def Leppard men den här gången Pour some sugar on me. Vi hade tom en liten kör bredvid oss. Men vad är karaoke uten Sånt e livet?! Så den körde självklart jag och Veronica, Sassa fick vi också med oss upp. Sen bar det av till Que, där något hemskt band spelade. Men dom sjöng Ebba Grön så lite fick jag sjunga med. Sen blev det dansgolv där jag inte spenderade en enda sekund. Vi träffade iaf en massa roligt folk bla Jalex och Lena.. Men sen blev det förklaring gånger 2 då Gävle-Erik och Johan träffades. Jag satte mig själv i situationen med det var verkligen det värsta jag varit med om. Jag höll mig för att inte börja tjura. Efter en massa förklaringar slutade det bra förrutom om Gävle inte vill prata med mig igen. Skulle va trist för han är så himla rolig trots han har jättedålig smak då det gäller shots! Och nu slutar du och flyttar hem till Väsby så det skulle ju va kul att kunna parta och ha kul när vi träffas på Que som vi säkert kommer göra..  
Osmidig är man iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback