telefonångest + shopping

Herregud, varför gjorde jag så?! Jag känner inte människan sen ringer jag aspackad och försöker tvinga honom att komma dit! Imorrse visste jag att jag ringt någon, visste inte vem. När jag sen kom ut på Sollentuna station på väg in till stan, slog det mig! Jag döör! Kommer aldrig mer våga gå på matten! Och Gälvebon pratade jag massa med, kanske inte det bästa.. Emma, får jag låsa in min telefon i din låda? 

Idag följde Emma med mig in till stan, har istortsätt gått hela dagen! Aj i fötterna säger jag bara! Vi måste verkligen träna på våra ragg kunskaper, det här är ju fan katastrof! Satt ju i raggposition och allting! Sen mötte vi upp mamma för att hitta studentklänning.. Och se där, båda två inköpta! Skönt att ha det gjort! Sen satt vi i Kungsan och tog en öl, skulle kunna sitta där hela kvällen! Får se vad som sker nu..

Kommentarer
Postat av: Emma

Min låda står alltid till ditt förfogande ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback