tisdag.

Herregud, förstår ni hur mycket korrektur vi har kvar?! Och boken ska skickas till tryck imorrn, kommer ju vara där hela natten! Jag som planerade att gå hem vid ett imorrn efter provet för att sen slappa järnet och sen gå ut och fira att vi klarade världens hemskaste kurs! Vi får väl skjuta upp firandet lite.. Idag fick jag en underbar uppenbarelse! Om jag är ledig på torsdag är jag ledig torsdag-tisdag, en timmes prov på onsdag nästa vecka sen långhelg igen till nästa tisdag! Sen på fredagen tar vi studenten! Det är ju snart!  Jag känner mig löjlig och långsynt! Det var länge sen varför ska jag tänka på det nu för, ska det vara så himla svårt att klämma ur sig ett litet hej och vara lite trevlig?! Om det blir en nästa gång ska jag försöka vara trevlig.. Nu blir det matte och för mycket onyttigheter..

baj

Kommentarer
Postat av: Melina

Camilla! Säg INTE sådär.
jag vill inte vara med längre. Hejdå! jag säger upp mig.
Blääää, jag har viktigare saker än en kokbok o göra :(
Men men imorgon lover jag o be there iallafall;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback