tisdag.

Imorrse när jag vaknade var jag helt lost och fattade inte vart jag var någonstans. Huvet och hjärnan kändes flera hundra miljorner mil bort! Och åter igen är den stora frågan.. Varför kan man knappt sova under natten, och varför somnar man och hamnar i dvala ca 30 minuter innan man ska upp? Man flyger ju 20 meter upp i luften när klockan helt plötsligt ringer och drömvärlden helt plötsligt försvinner. Jag funderade på en demostration och vägra kliva upp ur sängen men det skulle nog inte vart så poppis.. När jag och Emma väl kommer till skolan 08.30 och går till salen så sitten en massa ettor där. ALDRIG.. en enda tisdag de senaste tre åren har vi börjat 08.30 en tisdag! 10.15, i tre år och sista veckan är vi där 2 timmar för tidigt. Helt lost! Vi var iaf duktiga och fick stryka en massa saker på våran lista. Är inte så mycket kvar nu, men det jobbagaste är däremot kvar.. Men Mills & Emloo fixar allt! Ikväll blir det Ankans dansshow på vasan.. Jag vill också stå där och dansa 4 danser och vara asgrym! Det är fusk!   

Var inte rädd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback