torsdag.

Kom hem för en timma sen. Stressade ihjäl mig för att hinna med bussen och komma till skolan 9.30 då jag egentligen börjar 8.30. Messade mid AD som inte var i skolan och den andra filuren svarar inte. Så stressade i onödan.. Ska bara dit för att få pengar av folk till flaket, men Åsa sa att inga var där. Panik! Sen blir det en heldags date med min mattebok. 

Jag är dålig! Kan man inte bestämma 1,2,3 så tycker man om någon? Eller 1,2,3 så kan man lita på folk? Men nej! Så fort människa sa att han gillade mig fick jag panik och ville springa därifrån! Och så blev jag typ arg. Antagligen för jag inte tror på det för 5 öre och för att komplimanger numera studsar bort så fort jag hör dom. Jag liksom tror inte på det, allt känns som smör och blaj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback