måndag.

"Så du kommer nog få vara här resten av eftermiddagen" sa Karin till mig efter att jag hade fått lite fler utbildningar och anmälningar att registrera. 30 minuter senare är jag nu klar med det (hon måste tro att jag är jätteslö), 5 minuter efter att mamma tog bilen till Solna. Om jag skulle blivit klar lite, lite tidigare skulle jag fått åka bil en bit iaf! Nu blir det tunnelbana, tåg och buss. Kommer somna! Tänkte åka en sväng förbi Centrum och kolla efter lite presenter. Jag vet inte var av allt jag ska köpa, det här är nog det svåraste jag någonsin gjort! Lyssnar på en live konsert med John Legend på internet, kan det inte bara bli den 6 december nu?!
 
Nu ska jag kolla om det finns något mer jag kan göra, annars beger jag mig hemåt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback