måndag.

Imorrse när jag vaknade kändes det som sommar i mitt rum :) Inte när jag gick upp halv åtta för att låsa dörren men senare halv tolv när jag väl bestämde mig för att gå upp. Sov men mina två sötnosar inatt så sov fantastiskt bra och vaknade bara en gång då Midori bestämde sig för att börja hoppa omkring i sängen. Då blir det utkastning, men det får hon ta igen nu i mitt knä.  Är ledig idag, känns ganska skönt fast inte när jag tänker att jag troligtvis kommer vara ledig resten av veckan också. Jobbet hos mamma är för tillfället slut och pappa har inget. Ska tillbaka till Sak den 14 dec i två dagar, det är det ända jag vet just nu. Börjar få den där jobbångesten igen..

Funderar på att ha en duktig dag med tvättning, diskning, städning och räknings betalning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback