onsdag.

Idag har jag Alabat! Det var lika spännande som alltid.. Stod hela förmiddagen och maskerade plåtbitar och räknade ner minutrarna till nästa rast. Stod längst ner i hörnet vid fönstret, svinkallt var det! Stod och följde hur snön täckte mer och mer av stenen utanför. Hade saker att göra tills klockan tre med sen tog det stopp, allt var slut. Det ända jag gjorde var att sätta små tejpbitar  på plåtbitarna Stig och Gunnar satte upp lite då och då. En skena tog ca 10 sekunder. Så av 90 minuter kanske jag jobbade högst 5 minuter. Sen stod jag och gjorde konstverk av pluppar, tejp och krokar. Hittade världens minsta pluppar, jättesöta var dom! Sen häbgde jag svarta, guldiga och gråa krokar på rad, tog ett tag eftersom det skulle bli rätt färgmönster från början till slut. Sen såg jag den, som ett sken från himlen! EN GAYROSA ROAD RUNNER!!! Det var nog det roligaste den här veckan!   

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför har dena gay-rosa road runner undanhållits för mig?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback