onsdag.

Det var en gång en Camilla. Hon hatade att jobba men var som alla andra männsikor tvugna till det. Hon hade inte ens fast tjänst utan jobbade lite till och från men lyckades ändå få ihop pengar för att klara sig månaden ut. Eftersom hon inte hade fast tjäns var hon denna onsdag ledig, vilket betyder sovmorgon!

Men nej, verkligheten är att man ändå måste gå upp tidigt. Jag ska snart köra iväg till Centrum för att syn testa mig. Saken är den att jag är så himla trött så jag kommer nog se sämre än i vanliga fall. Känns ändå skönt att få det gjort för igår på dansen kändes allt i spegeln suddigare än vanligt. Sen ska alla jag känner hjälpa till och välja ut ett par glasögon. Johan röstar på sekreterar glasögon, hur dom nu ser ut.. Förresten så äääälskar jag Deja vu dansen! Efter syngrejen ska jag åka hem, vara hemma i en timme för att sen åka ner till Centrum igen och färga håret, ska bli läskigt. Har velat färga håret brunt i år men har aldrig vågat. Men nu ska et bli changes på det! Undra hur jag ser ut i bruna krulls.. Sen ska jag leka med Emma! Jag vill slappa hela dagen utan att röra mig! Fast först ska vi köpa en Pepparkaks Mc'Flurry till my dear.

Nu bär det av till Centrum * 1.. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback