onsdag.

Skit, skit, skit! Inatt har jag inte sovit någonting vilket betöd att när jag äntligen sov kl 8 imorrse brydde jag mig inte om att svara i telefon när det ringde. Man kan ju alltid ringa upp senare. Kl 10 var jag klarvaken trots att jag bara sovit två timmar, jag kollade på telefonen och kände inte ingen numret. Fast jag gärna skulle legat kvar hela dagen tog jag mig upp och knatade hem (mina 5 minuters morgonpromenader är faktiskt ganska sköna) Kollade på hitta.se då jag fick upp 15 olika ställen med samma nummer. Slog nummret och en tant svarade "Upplands Väsby kommun" Det betyder att någon hade kopplats till mig och att jag inte kan få reda på vem det var som ringde. Det värsta är att det troligtvis var Okab eller något dagis som jag kanske ska jobba på. Tänk om jag kunde fått jobba idag, eller imorgon eller någon annan dag då jag nu bara kommer gå hemma och slöa!!! Jag hatar det här! Skit samma om man har tre jobb på gång! På gång = NOLL JOBB!!!  

Nu ska jag hitta på något skittrist i min skittrista tillvaro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback