tisdag.

Det blev inge städande idag, blev för mycket igår. Först hela dagen hemma och sen hjälpte jag Johan att vika alla hans 78 miljoner tröjor men jag fick belöning som bestod av: ost, film och tryckare i duchen :) Imorrse var jag totalt död och jag drömde massa konstiga saker samtidigt så jag visste inte riktigt vad som var drömmar och vad som var verklighet. Då är det bäst att stanna i sängen! Kom hem och fick ett samtal från farbror Anders, det är inte varje dag. Han sa att det fanns jobb åt mig i Smedby i eftermiddag om jag var intresserad. Städning efter bränder kanske ska bli min nya karriär..? Han skulle ringa sin kompis och säga att jag var intresserad men dom har inte ringt upp :( Förhoppningsvis blir det något någonannan gång  för det är tydligen bra betalt. Sen pratade jag med min soulmate och hon sa att det var katastrof personalbrist på alla dagis i Väsby. Så jag tog numret som jag hittade igår och ringde till Bollen. Hon blev helt överlycklig att jag ringde, men sa att hon hade fixat folk till den här veckan men att dom säkerligen skulle ringa senare. Hon skulle ge mitt nummer till Borgen och Bryggan också. "Camilla Borgqvist?! Visst gick du här när du var liten! Sibylla kommer att känna igen dig och Anna..." Dagisfröknar har nog världens längsta minne, jag gick där för 12 år sen och dom kommer ihåg vem man är. Det är ju stört fast ganska trevligt. Undra om Jockes mamma jobbar kvar..

Nu ska jag nog spendera eftermiddagen med film i soffan, sen blir det dans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback