torsdag.

Idag har jag haft en snälldag :) Jag har varit en snäll flickvän och diskat, jag har varit en snäll syster och bakat kladdkaka och spendat time med min sis, jag har varit en snäll dotter för att jag diskade efter bakandet och för att jag ringde för att kolla hur min mamma mådde. Det var väl snällt! Och snart ska jag vara en snäll syster igen och en snäll kompissyster för jag ska skjutsa Annica och hennes kompisar till Solna idag ist. Men fört är det middag och jag är inte det minsta hungrig, hatar när det är så!

Imorrn ska jag och Åsa fira oss själva och sjunga "ja må dom leva" till oss själva några dagar förtidigt. Och så ska vi ha ett litet haloweenparty och klä ut oss till sluts :) Har hittat min outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback