torsdag.

Nu har jag inte bloggat på en vecka, så det är väl dags nu. Tiden går ju så himla fort! Idag är jag äntligen tillbaka på mitt älskade kontor, tjänar inte lite mycket som hos pappa men jag får inte ont i hela kroppen, jag får lyssna på vad jag vill och Annica är här nu :) Det är asnice! Hon har Apu här och har intervjuat mig idag, jag ska få vara med i Länsförsäkringarnar personal tidning "Hur är det att sitta på plan 7" Svar: "Det är bra, resturangen är på samma våning!" Fasst lite mer kloka saker sa jag också. Ska vara ledig imorrn, fyller ju åååår! Men på måndag ska jag tillbaka hit och leka! Nu har jag jobbat hos pappa 4 dagar det betyder att jag tjänat in 3200 kr efter skatt! Och om man har tur får man jobba lite till!

Nu har jag skrivit om mitt cv, ska börja söka lite riktiga jobb. Eller riktigt jobb har jag väl, men ett fast jobb, ett heltidsjobb. Låter otroligt jobbigt men så är det att vara vuxen! Nu ska vi ut och äta, gå på bio och fira Mills! Undra om jag får mina paket idag :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback