torsdag.

Det sista jag sa igår innan vi gick och lade oss var "hoppas det blir sol imorgon så man kan bli lite glad" Det är inte sol idag och jag tror verkligen att det är det jag behöver. B-vitaminer får man tydligen av solen, dom blir man glad av. Det är därför så många blir höstdeppiga, se vad jag lär mig :) Deppig är jag inte men jag är snurrig i huvet och det känns som att huvet snart nickar till och landar på tangentbordet. Har en kan inte sova period, ligger bara och vänder och vrider på mig 20 gånger om per timme.

Idag har jag ingenaning om vad jag ska göra, vägrar att glo på tv hela dagen! Läsa lite kan jag göra men sen är det en väldans massa timmar kvar tills någon kommer hem och kan hålla mig sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback