världens sämsta lillördag!

Om jag bara inte var den ända i hela Väsby som sitter hemma nu utan jobb skulle jag vara lite gladare. Och ju längre det går utan att det händer något ju mer tappar jag lusten att försöka hitta något, jag orkar inte med alla som bara snackar en massa skit och säger att dom ska ringa upp när dom egentligen inte bryr sig ett piss från första början! Jag blir så förbannad. Och så fort jag ska sätta mig och försöka skriva ett nytt personligt brev känns allt bara hopplöst för jag är verkligen sämst på det, det blir så ointressant och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. Nu är jag ändå för arg för att söka något så nu ska jag gå ut och springa lite, om jag kommer så långt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback