världens tröttaste måndag.

Inatt sov jag två timmar.. Jag vill ha min säng, pappas fem nya dvd filmer, ost så det sprutar ur öronen på mig, choklad så det sprutar ännu mer och egentligen vill jag inte ha mjölk men jag vet att jag vill ha det när jag kommer äta all choklad så jag vill ju ha det också! Får man det tro? Nej! Har knappt sovit sen i torsdags och så måste man idag palla sig upp, stressa järnet och åka till jobbet. I torsdags till fredags var det Reunion med Silja, knappt någe sömn, upp 6.30 för att fylla på kroppen med ännu med alkohol. Vilket ledde till att jag låg hela fredagnatten och hela lördagen och skakade. Sen på lördag kväll var det amerikansk fotbollsfest på GM. Hade inte riktigt alla hemma men 600 spänn lyckades jag göra av med! Kändes lite konstigt att vara där när hela laget förutom Johan och typ tre till är under 25 sen var resten gamla.. Men jag och Joels flickvän "87! En mycket bra årgång ;) " festade loss på dansgolvet. Igår blev det slapp på soffan till 4 då vi åkte till Märsta på en till fotbollsavslutning. Jag tyckte nog till och med att det var roligare än Johan för typ halva SFGs medie 89or spelade tydligen. Philip, han som alltid har en röd och blå randig fotbollströja, han blonda med roligt skägg. Och bästa av allt! FEJKEN!!! Jag kunde knappt hålla mig för skratt när jag såg han på senen. Vilket för övrigt var den senen vi dansade "Music" på!  

Snart kommer Annica och då ska jag äta jättestark kycklinggryta till lunch!

Bajbaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALLÅ?!?! har du inte glömt en händelse på GM? ;)

2006-11-20 @ 17:53:00
Postat av: sarasatmara

det var för övrigt jag som skrev föregående inlägg :D

2006-11-20 @ 17:53:34
Postat av: Emma

SÅG DU FEJKEN???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback