fin jacka :)

Idag när jag åkte hem en timme för tidigt för att jag inte hade något att göra kom det fram en tjej till mig på tunnelbanestationen. Hon var jätteglad och frågade vart jag köpt min jacka (Annicas jacka) för den var ju bara sååå snygg :) Gissade att Annica köpt den på H&M.. Sen tackade hon så jättemycket och sa att hon skulle gå och leta upp en sån. Då blev jag lite glad, trots att det inte var min jacka. Jag hade ju iaf den på mig! Sen på Centralen var det kaos. Darin skulle spela så det var fullt med en massa små fjortisar med skyltar.. Uuursh! Hämtade John Legend biljetterna men det är typ en evighet kvar! Kom hem till absolute ingenting förrutom, disk, tvätt och matlagning. Då blev jag på lite dåligt humör.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback