fredag.

Imorrse funderade jag på att stanna hemma.. Sov 5 timmar i förrgår natt och 4 inatt.. Var helt slut när klockan ringde och när jag satte mig upp snurrade det i huvet. Men om man nu har ett jobb så borde man ju trots allt gå.. Vi åkte iaf bil in och tog en halv timmes sovmorgon så jag hann se klart nästan hela Desperet Houswives.

Nu ska jag äta bli glad choklad som jag har fått av min mamma, som för övrigt är bäst! Plott till och med, Center hade dom visst inte här. Radiobloggen funkar inte så jag kan inte lyssna på min musik. Radion och gammalt smör får väl duga, men det är lite segt. The reason live och aukustisk suger, jag skulle nog tom kunna sjunga bättre. Min mobil är död! Finns det något värre? Jag blir alltid stressad av det, tänk om någon trevlig människa skulle få för sig att slå en pling..
 
Nu ska jag hämta mjölk till chokladen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback