fredag.

Nu vet jag vad jag måste göra, känns lite trist men ibland måste man.. Tittade precis ut genom fönstret och det såg ut som att det var snö på uteplatsen! Då fick jag lite smått panik och satt bara och glodde. Sen var det visst presseningen som såg vit ut när den blåste omkring. Jag vill verkligen inte ha snö och inte vinter, det blir ju fan kallare för var dag som går! Och idag har jag bara en kortärmad skjorta på mig. Sitter inlindad i min sjal.. Vill ha ett täcke NU! Idag tänkte vi iaf sluta lite tidigare, vid 4.. Sen ska jag hem och sätta på mig dom största mjukiskläderna jag kan hitta! Antagligen Bauer och Puuuuma! Längtar! Sen blir det pizza hos Åsa, Mills bangar aldrig på pizza! Ska ju ha min lugna helg nu. Känns riktigt bra för jag kan inte komma ihåg sen jag sov normala tider på en helg sist. Att inte gå och lägga sig vid halv fem och gå upp kl tre dagen efter.. Man hinner ju inte göra någonting! Men imorrn ska vi till Ikea! Dock inte köpa säng den här gången men prova dom kan man ju alltid göra :) Sen kanske det rentav blir en familjekväll..? Typ med popcorn, saft och kalle anka!

Nu ska jag kolla om jag kan spela skivor på den här sega datorn..

Babaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback