helt stört!

Det där var nog det stördaste jag varit med om! Jag reagerade inte ens först när jag vände huvet eftersom det i den riktiga världen inte skulle vara möjligt att du stod där men så var det visst. Helt stört! Men det var trevligt med lite konversation så här sen sist tycker jag.

Jag var tvungen att sluta tidigt idag för jag hade inget att göra och Carina var på möte så något nytt kunde jag inte få att gö heller. Och hon är på möte hela dagen imorrn också så jag blir ledig då också. Det är trist att vara hemma, speciellt när ingen annan är hemma! Och så känner man hur pengarna sipprar ur fingrarna på en :( Skit väder är det också. Men det är iaf dans imorrn.

Jag vill inte svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback