i hörnet.

Nu har jag bytt data igen, sitter längst inne i hörnet. Men det gör inget för det här är den skönaste stol jag hittills suttit på när jag varit här. Och så ser ingen när man gör saker som man egentligen inte ska göra på jobbet, sånt som alla gör ändå. Kollar mail, bloggar, kollar lite på kort, söker på hetingar på google :) Fast det sista brukar jag faktiskt inte göra! Undantag för idag! Min macka var iaf speciellt god idag för det var massor med skagenost på. Till lunch idag har jag ost och laxsås.

Jag vill inte vara här! Jag vill inte vara i Väsby, inte vara i Stockholm, inte vara i Sverige! Allt känns bara fel och jättekonstigt  här hemma. Jag tycker inte om konstigt, jag tycker om förut! Som det var förut. Så därför vill jag få lön, ta en sista minuten, stanna på obestämd tid och bara njuta! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback