idag är det fredag!

Dom sista diplomen är gjorda, om det inte blir någe strul när Berit kommer tillbaka men det borde det nog inte bli. Nu blir det personalsammanställning på 610 sidor, en gång i månaden ska det göras! Jag sitter i projektrummet idag, men inte själv. Jag sitter med två tyska konsulter! Jag blir helt tokig när dom sitter och pratar tyska, det låter ju katastrof! Funderade på att komma med ett litet inlägg.. "Icht bin lederhausen strase!" (Tyska kan jag inte, men ni kan ju gissa vad det står) Haha, det roligaste var ändå i Berlin när jag vaknade och skrek "Strase" Jag vill gå om trean, det var mysigt! Jag drömde att jag skulle ta studenten, men allt var kaos. Jag glömde mössan hemma och när jag åkte hem för att hämta den hade jag två olika så jag visste inte vilken som var den rätta. En hård natt var det!

Tänk om det blir storm här uppe ikväll.. Då kommer vi att blåsa bort när vi ska ut ikväll och vi kommer alla att se ut som troll, nytt tema kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback