idag har jag tråkigt på jobbet men är duktig ändå :)

Det som är bra är att jag kan skuta allt det dåliga åt sidan och bli glad ändå. Berit gör mig på bra humör för det finns ingen som är så glad och positiv som hon en måndag förmiddag. Eller överhuvudtaget.. Hon sa att det jag kommer göra nu kommer ta mer än hela dagen så jag behöver inte stressa heller. Och det är väl klart att man blir glad när folk uppskattar skitjobbet man gör åt dom :) Jag och mamma har trist och sitter och mailar massa ointressanta saker till varandra. Vi har en plan för nästa helg! Vi ska till Ikea och sen ska hon göra hennes fab lasagne och sen ska vi ha filmvisning med allt som jag ska dokumentera i veckan!  

Och jag tycker att man borde få ta bloggpauser på jobbet annars svämmar ju hjärnan över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback