IKEA!

Ikea är nog Sveriges bästa uppfinning :) Satan i gatan va kul det var, 5 timmar var vi där fast då ingick det att vi åt lunch också.. Dom har faktiskt mer än bara korv på Ikea. Jag åt kareé med pommes och bea, godaste bean någonsin. Det kunde man inte tro om Ikea. Eftersom Mills var driver så passade mamma och Sten på att ta sig en flaska vin till maten, det var iofs det stördaste att dom har det där! Vi köpt en soffa, en hylla till Annica samt en massa ljus och andra små saker. Jag köpte ett glas till Johan eftersom jag tog sönder ett av hans innan han ens hann ställa upp det i skåpet.. Och en försenad inflyttningspresent. Jag och Annica gick runt och planerade hur vi skulle ha det i vår lägenhet som vi ska flytta till när hon slutat skolan. Vi ska ha bambu och massa ljus överallt, mys, mys! Jag missade dock rallyt på lagret eftersom vi stod och tittade på ljus i en halvtimme. Vi var nog dom ända som sprang runt och fotade iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback