knarkmedicin!

Nu har jag inget att göra, Berit har tydligen sprungit bort sig..  Min medicin är jätteläskig! Stora kapslar som ser ut som knark, lägger sig på sidan och fastnar i halsen. Imorrse höll jag nästan på att spy för att jag inte fick ner den. Den här veckan till nästa söndag ska jag kurrera på riktigt och allt vad det innebär.. Medicin, vitaminer, ingen utgång och lita andra saker man ej får göra.. Annica ska låna mitt legg och gå ut, det är hon värd tycker jag! Om jag klarar uppkörningen ska jag köra in till stan och hämta Annica efter dansen på fredagkväll, skulle vara skoj! Mamma tyckte också att det lät jättebra. Fast det skulle ju varit kul att gå på M.A Numminen också, tänk att se "Gummiboll" live :) Och sen funderar jag på att ta en tripp ner till Värnamo någon helg och hälsa på Decc!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback