lunch och sfg!

"Det var härliga tjejer som vågade ta för sig" hade Anders sagt om oss till Sten. Det var lite skoj tyckte jag. Speciellt om man har sett kortet då han ser ut som en kung som halvligger i soffan med oss fem tjejer runt sig :) Idag åt jag barnmat till lunch eftersom jag inte har råd att köpa mat på jobbet. Falukorv med makaroner (middagsrester) Men mamma och jag fuskade som vanligt så hon tog en bli regnbågsforell till mig, det var gott det! Funderar på om jag ska betala mat här imorrn eller på fredag.. Imorrn är det lax och på fredags hamburgarbufe.. 

Grattis SFGs medie elever minst en vecka framåt! Idag kom en ny gratis tidning som heter "Punkt SE" Usch, jag kommer ihåg Loretas lektioner då vi pratade om Metro och City i en vecka precis när City kom. "Kom på tre negativa och tre positiva saker med det här. Alla goda ting är tre" Tänkte kolla med Emil om han överlever. Eftersom han var så slarvig i skolan. Loreta förstod inte att han var så dum om han kände mig och Emma. Haha, det måste varit det roligaste någonsin när vi satt vid datorerna och pratade om det. 

Imorrn ska jag nog vara ledig.. Boring!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback