måndag.

Idag börjar verkigheten igen efter en hejdundrandes helg! Motionsparty i lördags och det var ju så roligt att man skulle kunna avlida. Fab 5 minus Anneli plus Sten ägde i fotboll! Sen chillade vi med öl i gymmet och badade bubbelpool! Bastade hos killarna med Sten och Anders innan dom joinade oss hos tjejerna. "Jag sitter faktiskt naken här" Panik! Sen blev det resturang och rockbaren vilket Anders dissade. Illa, illa! Spöregn i 2 timmar gjorde mig friskare precis som sist då jag och Emma badade i vattenpölarna på väg från Format :) Igår var väl dagen lite till och från men det blev iaf One Tree Hill hos Emma och sedan ost, ljus och filmkväll. Och oxfile fick man ju inte till middag som dom sa i telefonen. Kom hem och där stod pappa och stekte falukorv och kokade makaroner. Totalt misslyckat!

Nu börjar jag må illa :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback