måndag.

Idag känns det mesta fel.. Jag klarar inte av att jobba, är allderless för trött för det! Och gubben som sjungar i tunnelbanan varje morgon förstör också alla mina mornar. Vaknade 20 minuter innan klockan skulle ringa och var helt lost, skulle inte haft något emot att ligga kvar några timmar. Sen så tror jag att jag feltolkar alla situationer, så då blir allt fel fast jag inte fattar det själv. Det känns som att jag lika gärna skulle kunna vara på andra sidan världen och förlorat allt! Jag har klippt mig och ser ut som en tant i håret, speciellt idag då jag inte hade tillgång till någon plattrång. Min telefon är allderless för tyst och i veckan har jag uppkörning och ska provjobba på Hästens. Den som kommer dit slår jag! Jag stör mig på hur beroende jag blivit av dig och hur irriterad jag blir kl 6 för att det är två timmar kvar tills vi ses..


Aja, ska försöka jobba lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback