onsdag.

Idag har varit en förträffligt roligt dag. Tort eller ej.. men på Alab! Jag och Emma var jätteduktiga med alla road runners idag! Och man behöver inte skrapa bort färgen längre! Stackars Emma fick genomlida en hel dag med mitt ständiga sjungande, men jag tror att hon gillar det egentligen :) Vi kom iaf överrens om att Egon äger! Vid lunch när pappa skulle ta fram sin köttbit såg han att bara halva var kvar.. Jag hade nu nämnligen tagit halva till min lunch. Nästa gång tycker jag att vi iaf ska snurra in oss i bubbelplast och leka michilin gubbar! Jaa, ibland är det mycker roliga att jobba.. Imorrn blir det tillbaka till kontoret med mamma.

Fredags planer: Bröst och menspartiet ska ha sammanträde hemma hos Mutti runt 7-8.. Vi ska se på Sex and the City hela kvällen, göra egen glass, basta och dricka varm choklad med mashmellows i! Och glöm för guds skull inte pyjamasen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback