onsdag.

Av 24 tanter så är 9 på jobbet idag. Har nog aldrig varit så här tyst här, men skönt är det. Öppnade min mail och märkte att jag bara hade fått in 20 anmälningar sen i fredags eftermiddag. Har nu fått in 190 vilket betyder att dom resterande 160 har 7 dagar på sig tills utbildningen börjar. Hur svårt ska det vara att anmäla sig i tid egentligen? Efter jag har registrerat dom har jag typ inget att göra.. Jag vill jobba mera! Om jag slutar tidigt idag kanske jag hinner till Kista och klippa mig. Jag har en bad hair day och virvlar i hela håret! Hade inte tillgång till plattången imorrse, det är hårt! Sen åkte jag och mamma direktbussen in till stan och kom försent till jobbet. En och en halv timma tog det.

Igår släpade jag med mig Johan till dansen för jag hatar att åka in själv, somnar hela tiden! Och bara därför var vi bara 4 pers och Thomas bestämmer sig för att göra en spec grej. "Eftersom vi har en special guest så ska vi göra något nytt idag" Alla sätter sig meddans han väljer ut en låt. "Nu ska alla komma på 2 åttor så får vi se om det går att göra något med det sen" PANIK! Det gick iaf bra, Mills gjorde 3 :) Att sätta ihop allt blev desto krångligare.. Thomas lovade att jag skulle dansa den på bordet på julaftonsmorgon, men det gör jag gärna eftersom han också sa att jag slapp ge Johan någon födelsedagspresent eller julklapp, ever! Så jag tjänade på att ta med honom.  

JAG SKA PÅ JOHN LEGEND DEN 6 DECEMBER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback