onsdag.

Idag försov jag mig, en timme! Jag hade ställt klockan fel så när jag öppnade ögonen 7.10 fick jag lite panik eftersom att min buss gick då.. Det var bara att hoppa in i duschen och stressa, stressa, stressa! Tog direktbussen in med Ankan, blev åksjuk och ville spy. Sov lite och mådde bättre när jag satte mig på tunnelbanan. Sen har jag haft fullt upp hela morgonen. Har varit hos Greger på plan 13 (högst upp) och pratat om mitt nya jobb där. "Det är mest vid jul och nyår" Då fick jag panik! Inge jullov, det är fan katastrof! Får väl se efter imorrn om jag kan ta jobbet eller inte. Förhoppningsvis får jag veta ganska fort om jag får jobbet på Hästens.


Idag har jag kommit på en massa saker jag vill göra.. Åka Ekerlinien, övernatta på Åland, åka på spa, åka till Paris, åka till Johans land och en massa mer. Fyrishov!!! Dit har jag försökt få med mig folk jättelänge men ingen verkar tycka att det är lika kul som jag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback