onsdag.

Idag är jag riiiik! Eller kanske inte länger men jag känner mig rik! Har varit nere i Centrum med Annica och shoppat en massa. Fyra tröjor och ett par skor fick jag tag på! Hittade en jättefin jacka men den fanns inte i min storlek så imorrn efter jobbet ska jag på jackjakt inne i stan! Sen ska jag försöka hitta ett par jeans och en väska. En väska blir nog dock inte så svårt att hitta :) På Din Sko fanns iaf hur många fina skor som helst! 6 par hittade jag som jag ville ha, blev dock bara ett par. Dom andra var mer party skor så jag tänkte att jag väntar lite med att köpa sånt tills jag köpt allt jag behöver.. Kändes dock tungt att lämna tillbaka alla! Sen hade vi panik för att vi inte vet vad vi ska ha på oss på fredag.. Annica ska med oss ut :) Kommer bli hur kul som helst, vi har lagt upp en plan så båda kommer in! Ska försöka hitta något skoj att ha på sig inne i stan imorrn.

Idag är det vinter utan snö ute, 3,5 grader! Jag höll ju på att avlida när jag gick ut imorrse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback