reunion!

REUNION!!!! Åååååå, jag längtar så himla mycket. Bokade idag, 900 per preson med mat, poolparty och efterfest! Jag blir helt hoppig i kroppen när jag tänker på det :) Fatta! En hel Silja båt med Mallis folk! Och jag och Veronica får en egen hytt så vi kan röja när dom andra tröttnat på oss. Jag drömde helt stört om reunion inatt! Alex och Johan var inte där, Jonathan var konstig och hade 20 tjejer runt sig så han hade inte tid att prata med mig, jag fick en skiktad Cosmopolitan i ett highball glas med krossad is (röd, ornage och gul vit var den), jag och Christopher grät ikapp och strula och Rambo satt still i baren! Alltså, absolut inte så som det borde vara! Så nu kommer vi och styr upp det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback