söndag.

Idag är Mills trött, men det var det värt! Igår var jag och Åsa hos Lina på partaj, en himla massa folk var där som jag inte visste vilka de var. Åt middag och en massa ooooost :) Sen korkade vi upp vinet, jag och Åsa fick 2 halvdruckna flaskor av Emelie när hos skulle åka.. Bussigt, bussigt! Vi satt och pratade massa skol och Berlin minnen, när jag byggde bo på Emelie. Sen blev det karaoke hela kvällen, "håll om mig" 20 ggr om! Och Mills sjöng ju såklart för hela huset när vi lyssnade på min dansbands skiva, den var dock inte lika populär som Adams Summer Sang.. Vid ett tiden var hela plötsligt alla borta och jag och Åsa hade noll aning om hur vi skulle ta oss hem. Hade ingen koll på bussen, när den gick eller vart ifrån den gick. Johan betalade taxi så åkte vi hem till Jocka och räddade hans döende blomma. Fast det är totalt misslyckat att sova där för han är morgonpigg och går upp kl 10! Efter att jag och Åsa kollat igenom alla fotoalbum så knatade vi alla ner till konditorit för att äta frukost. Det var mys för det var hur länge som helst sen jag var där sist! 

Nu vat jag inte riktigt vad jag ska göra..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback