söndag.

Jag tycker om att köra bil :) Igår kväll lånade jag pappas bil! Sten påstod att det skulle ta så lång tid att ställa in allt rätt imorrse eftersom dom skulle iväg. Men jag tror att han inte vågade låna ut den till mig.. Spenderade kvällen med cola, popcorn och Ice Age 2, helt okej.. Sen skjutsade Mills hem Åsa och sen körde jag för första gången själv hem.. Fast det bara tar högst 5 minuter hem till mamma så kändes det som jättelänge. Det var inte läskigt men jag kännde mig jätteensam när jag körde runt i mörkret.. Imorrse körde jag till Jocke och hämtade upp Johan. Han skulle nämnligen hjälpa mamma och Sten att bära soffan när budkillen kom eftersom dom själva inte skulle vara hemma.. För det kommer han få 6 st jättefina ölglas, kul för han liksom! Man skulle kunna tro att han fyllde år med allt han fick från Ikea. Efter soff bärandet skjutsade jag honom till Märsta. Kände mig ganska så stor eftersom jag fick köra runt på honom :) På vägen hem partade jag med Cascada och Aerosmith. 

Nu blir det mer städning! Badrummet och mitt rum kvar..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback