tisdag.

Jag kan inte bestämma om jag är duktig eller inte duktig.. Duktig för att jag har dansat och svettats i 90 minuter eller inte duktig för att jag kommer hem efter dansen och äter en ölkorv och en massa chips.. Hur som helst bestämmer jag mig för att inte sluta äta chips! Så det så! Körde bil in, var hel nice att slippa tåg och tunnelbana! Körde lite fel inne i stan, och nu kom jag på vart.. Men lite lokalsinne har jag så vi kom till rätt gata tillslut! Sen var vi bäst och lite lost in space och elefanter till den nya dansen. Var en jobbig ny tjej där som var totalt övrerdriven! 

Imorrn skulle jag ha sett på skräckfilm hos Emma, men så blir det ju tyvärr inte. Ska jobba på Alab, men inte med Road runners. Jag ska maskréra plåt hela dagen. Jipppppi, vad roligt jag kommer ha. Jag fasar redan P3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback