torsdag.

Död, död, död! Det snurrar i huvet på mig! Sov på tåget in, höll på att ramla i väntan på tunnelbanan och vinglade sen därifrån till jobbet. Det är jobbigt just nu! Blev ganska sent igår med tanke på att jag skulle gå upp kl 6, såg på fotbolls huligan filmen med Elijah Wood. Jättebra var den och till och med lite sorglig i slutet! Och nu undrar jag vilken bra anledning som finns för att vårat sammanträde ställs in, jag har ju längtat sen vi planerade igår eftermiddag. Inte så lång tid men iaf! Det var ju precis det jag ville ha, inte en utekväll, inte en toffelkväll utan en tjejkväll. Kan ju knappt komma ihåg sist en sådan inträffade. Men, men får väl bli en annan gång.

Emma: Pratet gick lugnt och bra och strejken behövde jag inte anstränga mig med, och nu kommer Treatveckan... Illa, illa!


Kommentarer
Postat av: Emma

Veronica ska jobba i rockbaren...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback