torsdag.

Idag har jag klippt mig. Jätte, jätte, jättekort blev det! Det når inte ens ner till axlarna, herregud vart är världen påväg? Hon som klippte mig var iaf världens sötaste, vi pratade om drinkar, utomlands, jobb och massa annat. Och när jag gav henne en tia när jag betalade trodde hon att det var dricks, fasst jag hade ju bara betalat 180 innan.. Sen gav jag mig ut i det stora Kista Centrum för att shoppa. Hittade efter mycket om och men ett par jeans, en kortärmad skjorta och en röd/orange kofta. Och ett par nya örhängen av typ 20 som jag hittade.. Efter nästa lön blir det mega shopping! Mills need shoes och för guds skull, nya underkläder! Jag har suttit och dragit dåliga sexskämt under middagen, vilket inte uppskattades av Annica och mamma, tror att dom iofs inte lyssnade för jag halvlåg över bordet och skrattade.. Har "Pannkaka" någonsin varit så roligt?!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback