torsdag.

Dagens I-landsproblem: Hur gör man om sin nyfunna drömjacka kostar 1299 kr? Svar: Köper den som inte alls är lika fin för 498 kr. Man känner sig inte lika fin men plånboken mår mycket bättre och man blir ju trots allt varm..
 
Idag har jag varit inne stan och shoppat igen. Från och med nu ska jag gå i shoppingcelibat tills jag får min nästa lön. En jacka, en väska, två tröjor och ett partylinne inhandlat idag. Har rensat min garderob så allt nytt får plats. Ska rensa imorrn hos pappa också. Men imorrn är det fredag! Jag kanske inte lyckas så bra med fabulös temat, huvudsakligen för att jag är ful i håret, men det lär bli en fabulös kväll ändå! Lill Milla ska ju med :) Och så ska vi få skaka rumpa för första gången sen Kju stängde, saknar det där stället lite! Numera är Väsby uppsplittrat på helgerna :(   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback