Utekväll med massa nytt folk..

Tänk att man kan gå i en vecka och vara nervös och hispig över något och sen få så himla kul! Christer fyllde år och Mills var bjuden på kalas med ett gäng människor. Började med en massa öl och torr is och fylgplanskracher i granar hos Christer. Han hade fått ett litet flygplan av oss som han och Johan skulle testa direkt. Jag och Moggis stod på balkongen och räknade ner tills han skulle styra in det i granen, tog inte speciellt lång tid.. Sen blev det stor chaterbuss in till stan med karaoke. Och av karaoke blir man alltid lika glad, jag och Moggis ägde "dansa i neon " Sen sjöng jag Michelangelo, Främling och sen skulle jag gissa på någon till. Bowlade på världens största ställe på Kungsholmen där bartendersena åkte omkring på rullskriskor. Jag och Emma kom fram till att vi var bäst på bowlingen! Efter några öl blev det röj på banorna. Moggis sprang fram längs hela banan tills han stod en halv meter från käglorna. Precis när han kastade klotet åkte bommen ner och han missade alla :) Sen spelade vi tre samtidigt, tre klot på samma bana, det gick väl lite sodär. Christer blev sur för han aldrig fick stike så han gled längs hela banan, kröp in till käglorna och välte allt. Sen hade dom pingvin tävling och gled, Christer blev klämd när bommen åkte ner så den gick sönder. Det var ett mirakel att vi fick vara kvar där inne över huvud taget! Sen blev det Absolute Polish bar med en massa konstig musik. Det var ändå trevligt.. Sen blev det Mc Donalds, nattbuss hem och springande över motorvägen. Var tre bilar där men ändå så himla läskigt! Det var iaf en mycket rolig kväll!    

Nu ska jag och Annica handla massa gott till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback