vem har tiden?

Satt och kollade på klockan.. 13.13. Det betyder att jag har lite mindre än 3 timmar kvar att jobba. Jag får visserligen sluta när jag vill men det känns lite slött att sluta allt för tidigt. Satsar på halv fyra, fyra. Det är ju trots allt fredag! Sen kom jag på en sak, Emma honing har redan slutat! Men jag kan minsann inte ringa henne för jag försöker dra in på ringandet från mobilen.. Men om jag inte minns fel så sa vi att den som kommer hem först skulle ringa och beställa pizza.. Jag vill ha en Bussola + kyckling och curry, som vanligt..  När jag kommer hem får ni springa till mig med allt som ni har i era barskåp, för jag orkar inte vänta hur länge som helst. Om någon har juice så är den välkommen att ta med det, för det har inte jag.. Tranbär :) :) :) Nu vill jag skriksjunga lite vackert här på kontoret men jag tror inte att det blir så poppis..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback