barn?!

Jag förstår verkligen inte! Vad är det som är så himla speciellt med småbarn?! Dom är äckliga! Alla mina kompisar jobbar med barn och jag är grymt imponerad av dom för jag skulle låst in mig på toa eller något! Idag på jobbet hade vi nämnligen barnbesök igen. TRE barn till och med! Varav två små grisar. Ena hade så stora kinder att man inte såg något annat av ansisket, det liksom försvann in mellan kinderna. Hon tog på min rumpa när jag skulle ta en bulle! Sen ska man vara lite trevlig och hälsa och ta hennes hand lite. Tror ni inte att hon kör in nästan hela handen i munnen då! Sen sitter hon och slämmar sönder mina fingrar och jag känner mig fortfarande helt äcklig om dom. Det känns som att dom stinker bebis slem och ååååå vad äckligt! Och inte nog med det! Det var en kille på 4 år där också.. Och han sprang runt med en partytuta i korridorerna.. Visserligen gillar jag också såna på fest, men inte när man ska jobba! Så sitter bara alla tanter runt bordet och: "Ååååå" "Titta va söt" osv. Jag fattar inte vad det är som är så gulligt med att dom slämmar sönder min hand!

Jag har min älskade misse och det räcker hele livet för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback