FREDAG!!!

Imorrse fick jag och mamma skjuts till jobbet av Sten. Låååång sovmorgon, blev hämtad kl 8! Hur skönt som helst fast det var kallt i bilen så mina lår och fötter frös till is. Och när jag vaknade imorrse var det ganska fint väder ute med sol och allt så jag plockade ut mitt paraply ur väskan så lite andra saker skulle få plats. Så bara därför måste det ju spöregna nu, hoppas det slutar tills jag ska köra. Slutar om 50 minuter. Sen funderar jag på att gå till H&M och köpa en tröja som jag hittade igår. Kan ju få köpa något innan onsdag då jag och Annica ska ha shoppingdag.  

Jaaaa!!!!!!! Jag såg precis att Joanna lämnat fler reseräkningar till mig! Dom där roliga med alla färger! Min sista timma är gjord :) Fast det var visst bara 5 st.. Jag har skickat mail till mion mamma men hon vill inte svara..

Ikväll ska vi ha Fab 5 party och fira Ann-Lee! Ska bli mysigt för det var ett tag sen vi hade en riktig tjejkväll med allihopa! Jag är fixa vin ansvarig. Det är jag duktig på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback