fredag!

Äntligen! Förstår ni hur jag väntat, nästan en hel vecka, livet är hårt! :)

Igår lurade mamma och Annica i mig att testa åka direktbussen in till stan för att sen byta och ta ettans buss till Gärdet. Eftersom det är 80 ggr skönare att åka buss så gjorde jag som dom sa. Men smidigt var det ju inte! Först var bussen försenad så vi åkte 7.30 från Smedby (jag börjar hel) In till stan och sergelstorg där jag skulle gå till bussen. Busshållsplatsen var dock inte där mamma sagt så jag fick gå till stureplan och ta bussen därifrån. Vilket ledde till att jag blev 25 minuter försenad! Men det är ingen fara för här är det lugnt som i graven. Har gett Marielle lite insiderinformation om stuglottningen.

Jag längtar tills ikväll! Eftersom vi inte hinner ha så lång hemmatid innan bowlingen så röstar jag på "Pet drinkar" :) Typ en Ragnar eller en mycket stor Cosmo.

Babaj så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback