fredag!

Jag har sovit som en prinsessa inatt! Helt fantastiskt var det! Jag tror att sova intryckt mot väggen är min grej. Vaknade och kännde mig helt utvilad och somnade inte ens mellan snooze! När jag väl skulle gå upp för att duscha klev någon annan in i duschan, typiskt. Så det blev stress, stress, stress för det blev förlängning på andra perioden. Skulle man lagt korten annorlunda skulle det blivit förlängning i första och jag skulle där med inte gått hemifrån utan att ha sprayat håret. Mitt hår är därmed katastrof! Och lunch hann jag inte fixa så det blir att lägga fram stora plånboken idag.

Igår när jag kom hem var jag jätterolig, nästan Babben stil skulle jag vilja påstå! Men Annica var grinig och ville inte sjunga med mig. Varken godmorgon eller Ibu-Metin sången eller jag vill ha dig! Och Johan skulle vara vuxen och betala räkningar så jag fick roa mig själv i några timmar. Och eftersom jag har utegångsförbud för Emma kunde jag inte gå ut och gå. Framåt kvällen när inget hänt blev jag irriterad ist, det blir jag alltid när jag är glad och inget händer. Och jag hade varken lakrits eller Sourcream! Katastrof! Sen ville jag inte ha middag men gjorde en mega god omelett med skinka och två sorters ost till mig :) CSI läste jag i tidningen men det var Miami, trist. trist, trist! Så vi såg på South Park, Medium och sussade ganska tidigt.

Kom imorrn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback