inge körning

Det blir ingen tidig dag idag.. Och ingen körskola! Dom ringde och sa att ena bilen är på verkstaden så då går det ju inte så bra att köra.. Men jag skulle få tid till imorrn samma tid, så det blir tidig fredag. Nice, nice! Det är ju trots allt bara 3 timmar kvar! Jag är klar med alla dumma sjukförsäkringar och personnummer! Nu blir det anmälningar och reseräkningar, som faktiskt är ganska roliga. Man bli glad av alla olika färger på skärmen : ) Och jag har kommit på en siffersång! Eller en siffer och bokstavssång. Det är bara att sjunga med i låten på mp3 fast med siffror isf riktiga texten. På så sätt passar texten till alla låtar. Det är nog ändå ingen som fattar hur jag menar, men kul är det!

Adjökens

Kommentarer
Postat av: Ifiyenia

hej mills! jag tycker det va lite dumt av dej att inte sitta på den vagnen jag och emma gick på i tisdags, var länge sen man såg dej ju! men men nån annan gång kanske :) puss på dej så länge!

2006-09-07 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback