It's perfect!

It's perfect!!!!

Allt är bara så bäst! Über mysig morgon till max och då menar jag att det omöjligt kunde bli bättre! Dvs efter en perfekt kväll! Sen har jag varit på Skansen idag med familjen för LF hade något jubileum.. Lunchade med ost, kycklingspätt och vin. Sen blev det grym allsång med Lasse B!!! Han är ju klockren! Sen hämtade vi 6 jättestora nallar för våra fribiljetter och jag fuskade till mig 2 små :) När jag kom hem tog jag mig en Pink panter som jag har varit sugen på hela dagen sen jag duschade. Min tvål luktar nämnligen en blandning av den och Pina Colada.. Och till sist fick jag fläskkarée, så nu är jag så mätt så mitt huvud snurrar! Och snart kommer Veronica och då ska vi dricka massa öl!! Niiiiiice skulle man kunna säga!

Och korten från Mallis har lagts upp på hemsidan!





i baren

Vi i baren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback